diumenge, 27 de desembre del 2009

Intervenció de síntesi

L'activitat proposada en un principi de curs, des de l'assignatura de Gestió de la informació i TIC, era la creació d'un bloc. Amb el bloc he aprés el seu funcionament, he treballat amb molts programes i he utilitzat molts recursos.


En un principi tenia el bloc abandonat, no sabia fer entrades i cada cop que em ficava a l'ordinador acabava amb un atac de nervis, però és amb la pràctica diària que he aconseguit dominar alguns dels programes mai vistos.

Si hagués d'escollir dues activitats fetes, em quedaria amb...
Windows movie maker, on vam realitzar un vídeo amb música, que em sembla una eina molt útil i ètica per a fer una presentació, i la segona activitat està entre JClic o territori. Amb ambdues vaig aprendre molt. En una vaig aprendre el funcionament d'una activitat infantil, des de com crear-la, fins a com utilitzar-la i amb la de territori vaig aprendre costums d'altres cultures, d'altres poblacions... ambdues activitats van ser molt interessants.

Per finalitzar, recomano la utilització d'un bloc ja que a nosaltres ens ha anat molt bé, per publicar notícies, les nostres emocions, sentiments...

I el més important per aquestes festes... Bon Nadal i feliç any nou


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada