dilluns, 26 d’octubre del 2009

Seminari 20/10/09

Bé, us faré un breu resum de la classe del dimarts.
Vam començar la classe amb un espai en blanc (com sempre), on l'Anna ens va explicar que el cap de setmana va anar al cinema a veure la pel•lícula d’Àgora, i que li va agradar molt.
Després vam seguir amb el tema d’anglès i de català per al segon curs, i la Pia ens va explicar
algunes de les activitats que faríem a la setmana blanca (16-20 novembre).
Finalment, vam estar parlant del llibre d'educació i vida quotidiana on vam dir que te un vocabulari recargolat, ens aporta un missatge educatiu, crea un bon clima i els mestres també aprenen dels nens, no només els nens dels mestres.
Seguidament cadascú de nosaltres va explicar dos capítols o dues cites, les que més ens van agradar o més ens van cridar l'atenció.
Per finalitzar la classe, la Pia ens va fer unes aclaracions i ens va dir que no em d'adelantar-nos i em de deixar que els nens es facin preguntes. Em d'ESCOLTAR, i que moltes vegades es bo que es quedin amb el "POTSER".
"Les idees que tenim provenen d l’experiència" --> Una de les frases que va sortir a classe.
LES PEDRES GRANS
Aprofito aquesta entrada, per comentar la sessió de les Pedres Grans que no vaig publicar.
En aquesta sessió de seminari, la Pia ens va donar un full en el que hi havia un conte per pensar i al final hi havien tres preguntes que havíem de contestar. La primera deia que quines t'agradarien que fossin les pedres grans d'aquest seminari? La segona que quines son les pedres grans de la teva futura professió de mestre? I la última deia que quines són les pedres grans de la teva vida, com a persona?
A la primera de les preguntes vaig contestar que les pedres grans del seminari serien el companyerisme la bona relació amb els companys i la comunicació amb els altres. A la segona vaig explicar que les pedres grans de la meva futura professió seria haver rebut abans una formació. i finalment en la tercera de quines son les pedres grans de la meva vida, vaig contestar la família i els amics.
Cadascú de nosaltres va fer la seva aportació de les pedres grans.


Això és un breu resum, ens veiem en la pròxima publicació

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada